Po pierwsze wykonując pozycjonowanie stron Gdynia, określ, do kogo próbujesz dotrzeć i czego chcą. Na początek rozważ utworzenie person użytkownika (archetypowych profili, które podsumowują cechy i cele klienta) lub idealnych profili klientów (jeśli docelowym klientem jest inna firma). Tak czy inaczej, powinieneś przeprowadzać badania wśród klientów, aby dostać się do głów ludzi, którym próbujesz sprzedawać swój produkt.
Zadaj sobie pytanie odnośnie pozycjonowania stron Gdyni : Jakie są ich punkty bólu? Gdzie doświadczają tarć i frustracji? Jakie są ich niezaspokojone potrzeby? Tylko odpowiadając na te pytania, będziesz w stanie odkryć, w jaki sposób Twoja marka lub produkt może wyjątkowo zadowolić klientów korzystających z usługi takiej jak pozycjonowanie stron Gdynia w sposób, w jaki Twoi konkurenci nie są lub nie mogą.
Mówiąc o konkurentach wykonujących pozycjonowanie stron Gdynia: jeśli kluczową częścią strategii pozycjonowania jest odróżnienie się od innych graczy w swojej kategorii rynkowej, lepiej dowiedzieć się, kim oni są i jakie konsumenci postrzegają ich mocne i słabe strony.
A jeśli nie pracujesz na wyjątkowo niszowym lub nowym rynku pozycjonowania stron Gdynia , istnieje duże prawdopodobieństwo, że masz więcej niż jednego konkurenta. Zacznij więc od sporządzenia listy trzech do pięciu czołowych konkurentów. Stamtąd określ zakres ich produktów, wiadomości i kanałów marketingowych. Zadaj sobie pytanie, jakie podstawy już obejmują te marki i jakie problemy klientów już rozwiązują.